Класному керівнику

Матеріали ділової  гри для класних керівників 5-8 класів

Система роботи класного керівника у формуванні професійного вибору старшокласників 

14 березня 2018 року у Пашківській ЗОШ І-ІІІ ступенів методистом районного методичного кабінету Чубуковою В.М. було проведено семінар - практикум класних керівників з теми: «Система роботи класного керівника у формуванні професійного вибору старшокласників». 

У ході семінару було представлено: систему профорієнтаційної роботи навчального закладу (Павленко Л.А., директор школи), профорієнтаційні аспекти виховної роботи школи (Запотічна Т.Г., заступник директора з виховної роботи) та актуальні питання роботи з профорієнтації класних керівників 9-11 класів (Очеретюк І.А. - класний керівник 9 класу, Каштан Н.П.- класний керівник 11 класу).

Також, класні керівники району обговорили питання:

- нормативно-правова база організаційної роботи з учнями;

- форми і методи професійної орієнтації, що активізують діяльність учнів з підготовки до вибору професії;

- взаємозв'язок школи і родини у виборі професії старшокласників;

- поради психолога з управління мотивацією вибору професії.

Учні 9-11 класів показали мотиваційний виховний захід «Профорієнтація молоді як складова свідомого вибору трудового шляху», де у гумористичному жанрі діти представили роботу людей різних професій: пожежника, лікаря, поліцейського, перукаря, учителя.

Учениця 10 класу Павленко Оля (переможниця районного етапу та учасник обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН), надала експертну характеристику різним професіям.

Цікавою для присутніх була гра: «Назви професій». Ведучі пропонували гостям обрати по три літери і об'єднавшись у дві групи записати назви професій, які починаються на обрану букву та дати їм характеристику.

Гості залишали заклад з позитивними враженнями від цікавого методичного заходу та з великим багажем корисних для роботи класного керівника знань.


Орієнтовний перелік документації та циклограма роботи класного керівника


- Класний журнал.

- Особові справи учнів.

- Табелі успішності учнів.

- План виховної роботи.

- Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.

- Розробки сценаріїв виховних заходів.

- Тека психолого-педагогічних спостережень.

- Щоденник роботи з «важкими» учнями.

- Протоколи батьківських зборів.

- Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з прави дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки жит­тєдіяльності.

- Літопис або фотодокументи класних справ.

Циклограма класного керівника

Щоденно:

1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутностіучня.

2. Організація харчування учнів.

3. Організація чергування учнів.

4. Індивідуальна робота з учнями.

5. Контроль за зовнішнім виглядом.

Щотижня:

1. Перевірка щоденників.

2. Проведення заходів за планом.

3. Робота з батьками за планом.

4. Робота з вчителями-предметниками.

5. Зустрічі з психологами або медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:

1. Відвідування уроків класу.

2. Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.

3. Збирання коштів на потреби класу.

4. Зустрічі з батьками за планом.

5. Нарада щодо планування роботи.

Один раз на семестр:

1. Оформлення класного журналу.

2. Семінар класних керівників.

3. Аналіз виконання плану, корекція.

4. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.

Один раз на навчальний рік:

1. Оформлення особових справ.

2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.

. Статистичні дані.

4. Проведення відкритого виховного заходу.

© 2016 PR 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати